Oryginalne prezenty dla Klientów. 4 sprawdzone pomysły

10/08/2021 by in category szczególne okazje with 0 and 0

W biznesie tak jak w życiu — wartościowe relacje muszą być doceniane i pielęgnowane. Aby wyrazić swoją troskę o owocną współpracę, firmy często przygotowują prezenty dla klientów. Takie upominki przybierają różne formy w zależności od charakteru i wartości wyznawanych przez firmę. Jedni sięgają po drogie wina czy egzotyczne kwiaty, a drudzy decydują się na przygotowane z pomysłem, oryginalne prezenty dla klientów. Poznaj nasze pomysły na upominki, które wywołują uśmiech na twarzach Twoich partnerów biznesowych!

Jaki powinien być prezent dla klienta biznesowego?

Wielu osobom wyrażenie „prezent dla klienta biznesowego” kojarzy się dość protekcjonalnie. Zgodnie z tymi skojarzeniami podarunek musi być przede wszystkim drogi i oryginalny. Jest on przecież wyrazem klasy, z jaką biznes traktuje swoich partnerów, a ponadto wpływa na jej wizerunek na rynku.

Jest to połowiczna prawda, ponieważ nie zawsze najdroższy prezent będzie tym najlepszym. Upominkiem dla kontrahenta może być wiele rzeczy — od firmowych kubków, przez kalendarze, po różnego rodzaju wpinki reklamowe. Niewielkie gadżety mogą pojawiać się jako dodatek do drogich podarków, nie umniejszając przy tym ich wartości. Ba! Firmowe gadżety są bardzo mile widziane, ponieważ pomagają zejść z tonu i rozluźnić atmosferę poważnych spotkań. Jaki prezent dla klienta biznesowego spełni takie funkcje? Zapoznaj się z pomysłami poniżej.

Pomysły na upominki dla klientów

Jeśli Twoja marka posiada sprecyzowane motto, chwytliwe hasło reklamowe lub misję dającą się zapisać w paru wyrazach, to idealnym prezentem mogą okazać się przypinki owalne lub przypinki prostokątne wykonane według spersonalizowanego projektu. Takie upominki dla klientów będą miłą (i stosunkowo tanią) pamiątką współpracy. Jeśli wpinka będzie dobrze oddawać charakter firmy, a do tego będzie pasować do identyfikacji wizualnej marki, to na pewno zrobi duże wrażenie na kontrahentach. Spróbuj zawrzeć w niej akcent humorystyczny — sukces gwarantowany!

W podobnym tonie można przygotować przypinki okrągłe. Na takim projekcie zazwyczaj nie mieszczą się zdania ani słowa, dlatego lepiej postawić na spersonalizowaną grafikę. Może być to na przykład logo firmy lub jej emblemat. Jeśli współpraca dotyczy konkretnego produktu lub usługi, można wykorzystać także prostą grafikę nawiązującą do przedmiotu relacji. Będą to z pewnością oryginalne prezenty dla klientów, które pokażą zaangażowanie firmy i jej troskę o kontrahenta.

upominki dla klientów

Jeśli chcesz, aby prezent dla klienta biznesowego był nietypowy, możesz postawić także na magnesy na zamówienie. Te produkty, podobnie jak przypinki, dostępne są w wielu kształtach i rozmiarach oraz mogą być przygotowane wedle spersonalizowanego projektu. W wersji skierowanej kontrahenta o luźniejszym podejściu lub klienta detalicznego magnes może także posiadać funkcję otwieracza. Część magnesów może zostać wykorzystana również w Twojej firmie np. na tablicach magnetycznych oraz lodówkach.

Doskonałym pomysłem na niezobowiązujący prezent dla klienta jest lusterko kieszonkowe. Dzięki niewielkim rozmiarom dobrze sprawdza się jako gadżet upominkowy podczas różnego rodzaju wydarzeń oraz targów. Lusterko z własnym nadrukiem będzie praktycznym prezentem, który spodoba się nie tylko kobietom, a do tego wywoła uśmiech i sprawi, że Twoja marka będzie budzić pozytywne skojarzenia.

Zamów spersonalizowane prezenty dla kontrahentów

Bardzo ważne jest, aby prezenty dla kontrahentów były przygotowywane w zgodzie z identyfikacją wizualną Twojej marki. Z tego powodu w każdym projekcie przypinki, magnesu czy lusterka powinny zostać uwzględnione ściśle wskazane grafiki oraz kolory. O tym, jak przygotować projekt przypinki, przeczytasz na naszym blogu. Znajdziesz tam praktyczne porady dotyczące kolorystyki, formatów, tekstu czy spadów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o prezentach dla klientów, skontaktuj się z nami. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i opowiemy w szczegółach, jak wygląda proces realizacji projektu.